Обмен валют
ТОП 1 Блог о инвестициях в СНГ
Реклама
Sign in to follow this  
Atorise

Apollon-munt: één hoofdknoop die alles domineert

Recommended Posts

f13335e0430113c44373d.png

Ik heb eerder geschreven over hoe ik geloof dat Proof of Stake (PoS) en Masternodes (MNs) de toekomst zijn van cryptocurrency. Tussen de massale opstartkosten voor mijnbouw in de vorm van apparatuur en de kosten van middelen om die apparatuur te laten draaien, zou massaconsumptie een enorme belasting voor onze infrastructuur betekenen als we vasthouden aan Proof of Work (PoW). In de acceptatie-levenscyclus zijn MN's de brug over The Chasm die leidt tot de massale acceptatie van cryptocurrency.

1*JzEpa6aK92q5KTyJGYDn_g.png

Ik wil duidelijk zijn, ik geloof echt dat we daar zijn, bij The Chasm. Cryptocurrency bestaat nog geen tien jaar en staat nog steeds erg in de kinderschoenen. Naarmate de technologie vordert, krijgt digitale valuta de overhand. Het overheidsbeleid moet technologische innovaties nog steeds bijhouden en ik zie dat niet veranderen in de nabije toekomst.

Betreed het spel Apollon Coin (XAP). Een masternodemunt gecreëerd voor één doel: passief inkomen. XAP wordt gepromoot als een rechtlijnige, eerlijke cryptocurrency. Meestal zien we dat een valuta investeerders probeert te overtuigen om een of andere reden in te kopen of het geval te gebruiken om het bestaan ervan te rechtvaardigen. XAP maakt niet uit. Dit is crypto en we zijn er allemaal om geld te verdienen.

En dat is precies wat XAP heeft gedaan sinds zijn Genesis-blok. Op dit moment is het 61 dagen geleden sinds het eerste blok. Dus wat moet het team achter dit project laten zien in zo'n korte tijd?

Meer dan 1500 actieve masternodes, beschikbaar op ten minste vier beurzen en een marktkapitalisatie van $ 10,6 miljoen USD.

Als je het project hebt gevolgd, ben je waarschijnlijk niet zo verrast. Het wordt geleid door een transparant team, te beginnen met het gezicht van het project, Chad Sichello. Momenteel is de Managing Director van Apollon Coin, Sichello een sterke pedigree in de digitale ruimte. Hij trekt nu dubbel werk omdat hij ook de CEO is van Dojo Card; een bedrijf opgericht om jongere generaties voor te lichten over verantwoorde bestedingen in het digitale tijdperk.

Sichello is erg actief op YouTube en in de XAP Discord Server. Hij is speels verbijsterd over het plaatsen van zijn video's, die thuis zijn nogal onopvallende slaapkamer lijkt. Sommigen zien het als een rode vlag; een gebrek aan productiewaarde. Maar er is echt waarde in de keuze om dingen eenvoudig te houden. Het is gastvrij en vertrouwd; een raar intieme benadering die resulteert in het gevoel dat hij eerlijk tegenover de kijker staat.

Momenteel is XAP ongeveer $ 0,20 USD. Met een maximaal aanbod van 250 miljoen munten en 66% van de huidige voorraad die is opgesloten in MN's, is er veel ruimte voor het verhogen van de waarde van XAP. Het zou conservatief zijn als ik zag dat XAP tegen deze zomer $ 1 zou bereiken en tegen het einde van het jaar $ 2.

Zelfs een taxatie van $ 2, met een geschatte voorraad van 200 miljoen munten, zou het een marktkapitalisatie van slechts $ 400 miljoen USD geven. Te doen, zien hoe dat nog steeds geen Top 50-munt is in de cryptocurrency-ruimte.

Mijn favoriete ding over XAP is dat het op de markt wordt gebracht als een kans voor iedereen om zijn eigen masternode op te zetten. Dat is tot nu toe mijn grootste klacht over masternodes geweest. Het is vrijwel ontoegankelijk voor de beginnende crypto-belegger. Het proces is ingewikkeld, vereist een Virtual Private Server (VPS) en je moet op zijn minst een basiskennis hebben van computercodering.

Apollon Coin wil de leek-investeerder een betere kans geven om deel te nemen aan het plezier van MNs. Sichello heeft zelf meer dan een dozijn video's op zijn YouTube die verschillende aspecten behandelen van het instellen van je XAP MN. De inhoud op de website is zelfs nog talrijker voor die vervelende hikken waar niet-technische mensen onvermijdelijk tegenaan lopen.

Dit alles gebeurt net op tijd. De winter van Crypto eindigde begin april en bood een uitgelezen kans voor een nieuw platform om de markt te betreden.

Wacht, wat is crypto winter? Dat is de uitdrukking die ik bedacht om de maanden december / januari tot maart / april te beschrijven. Ik weet zeker dat iemand het al eerder heeft gezegd, maar ik beweer het copyright van een arme man door het hier te gebruiken.

Het is de tijd van het jaar waarin meer geld wegstroomt in plaats van naar de cryptomarkt. Kerstmis, Gregoriaans Nieuwjaar, Chinees Nieuwjaar; het is die tijd tijdens onze revolutie rond de zon, waar iedereen cadeautjes koopt, op vakantie gaat en heel weinig tijd besteedt aan het nadenken over investeringen.

Nu die tijd voorbij is en in de afgelopen drie weken bijna $ 150 miljard terugvloeide naar de markt voor cryptocurrency. $ 10 miljoen daarvan heeft zijn weg gevonden naar XAP, de volgende grote masternodekans voor investeerders. Ik ben er zeker van dat er meer zal volgen.

Geen afleidingen, geen gimmicks; gewoon een goed gebouwde kans voor iedereen om een beetje passief inkomen te verdienen.

Neem voor meer informatie contact op met:
Website van Apollon Coin: https://apollon.one/
XAP Discord Server: https://discord.gg/gtCRUcm

Auteur
Mijn Bitcointalk-gebruikersnaam: Atorise
Mijn Bitcointalk-profielkoppeling: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1556338
Euthereum Wallet-adres: 0xf965Dba274143a294c045fF15CaD1cB1D1DE4d77

Реклама